zondag 5 juli 2015

Pam Emmerik (1964-2015) I In memoriam





projectruimte circa... dit in Arnhem
in de ontreddering de kalmte bewaren
12 juni t/m 12 juli 2015
links: Pam Emmerik
rechts: enkele bijdragen aan POSTED not POSTED

 

Brief van Pam Emmerik aan Vincent van Gogh:  

Lieve, lieve Vincent, laat mijn bericht 
hier aan jou kort maar krachtig zijn! 
want ik dank jou uit het diepst van mijn 
hart dat jij de wereld hebt laten zie 
dat kunstenaars ook verward doch meesterlijk 
kunnen zijn! na mijn coma heb jij name-
lijk als een waar schild voor mij met m'n 
afasie gediend. diepe diepe dank daarvoor.

dat vind ik zelf ook veter veter cool, pam!



Pam Emmerik (1964-2015) 
overleed afgelopen vrijdag 3 juli 2015. 





devriendenvanjob.blogspot.nl
devriendenvanjob.blogspot.nl/p/37-letters-to-vincent



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten