vrijdag 1 augustus 2014

Beauty Queenies # 5




EX VOTO
Catalogue raisonné van de ex voto’s van A.K. (1914-2010)
Inv.nr.
DVVJ_AK8_005
BEELD voorzijde


BEELD gegevens




gesigneerd: nee
datum: mei 2002
techniek: gemengde techniek
drager: hout
formaat: 29,8 x 19,5 cm
BEELD achterzijde

 x
TEKST achterzijde
Beauty Queenie 5
TEKST gegevens
x


Inv.nr.
DVVJ_AK8_005
Correspondentie

JH
Dag Rinke,
Ja jurkjes. Op ander stapels plankjes zie ik ook kleurige jurkjes afgebeeld. Op de grond liggen trouwens ook nogal wat glossy’s, sommigen van redelijk recente datum -nou ja- en andere weer van wel heel lang geleden.  
In de bijlage een tweede Beauty Queenie, nummertje 5. De afbeeldingen die ik vorige week van de reeks maken zijn lang niet allemaal goed genoeg om te gebruiken. De foto’s die ik van de nummers 2 t/m 4 maakte zijn belabberd: onscherp en te donker. Morgen zal ik het overdoen.
Ik was even kwijt dat je liever eerst elke keer de hele reeks wilt zien voor je er commentaar op geeft. Sorry.
Groet Jozef.
RN
Dag Jozef,
Dank. Overduidelijk een zwart madonnaatje. Mooi obscuur dingetje.  Ik wacht nog even wat meer paneeltjes af, goed? Ik hoef ze niet alle 8 gelijk te hebben maar een stuk of 4 lijkt me wel beter.
Groet Rinke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten