woensdag 4 maart 2015

Huidbloemen 2 # 2 I Serie 5


Skin Flowers 2 # 2  I Series 5
Huidbloemen 2 # 2  I Serie 5
2005

AK5_002
mixed media on mdf
16,5 x 29,5 cm




EX VOTO
Catalogue raisonné van de ex voto’s van A.K. (1914-2010)
Inv.nr.
DVVJ_AK5_002
BEELD voorzijde


BEELD gegevens
titel: Huidbloemen 2 # 2
gesigneerd:
datum:
techniek: gemengde techniek op paneel
drager: hout
formaat: 16,5 x 29,5 cm
BEELD achterzijde

 x
TEKST achterzijde



TEKST gegevens



Inv.nr.
DVVJ_AK5_002
Correspondentie

JH
Beste Rinke,
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk als het gaat om de traagheid. Als het in dit tempo doorgaat ben ik 87 als al het werk van A.K. is geïnventariseerd. Punt is dat ik de laatste tijd aardig in een flow ben gekomen. De nieuwe bundel schiet op. Ik heb nu 51 gedichten. Ik wil er nog een stuk of 10 bij schrijven en dan stap ik met naar de uitgever.
In de bijlagen alle beloofde paneeltjes uit de reeks  Huidbloemen II. Ik zeg er even niks over. Doe jij dat maar. Ik ben benieuwd.
Groet Jozef

Geen opmerkingen:

Een reactie posten